آگهی مربوطه منقضی شده است.

زیمنس سیماتیک نمایندگی رسمی زیمنس در ایران


از مهترین فعالیت گروه صنعتی زیمنس سیماتیک، تامین قطعات اتوماسیون صنعتی اعم از:

MINI PLC  LOGO  , PLC S7200  ,PLC S71200  ,PLC S7300  ,PLC S71500  ,PLC S7400  ,HMI

و همچنین تجهیزات فشار ضعیف زیمنس: کنتاکتور زیمنس، بی متال زیمنس، کلید هوایی زیمنس، کلید اتوماتیک کمپکت زیمنس، میکروسوئیچ زیمنس، کلید دژنگتور زیمنس، سافت استارتر زیمنس و دیگر محصولات مهم مورد استفاده در صنعت کشور میباشد.

 

کنتاکتور زیمنس:

در صنعت اتوماسیون صنعتی زیمنس کنتاکتور زیمنس وسیله ای برای کنترل کردن الکتریکی قطعات جهت کلیدزنی یک مدار قدرت یا کنترل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کلید اتوماتیک زیمنس:

در کلیه تابلوبرق های کارخانجات جهت حفاظت و کنترل برق ورودی از کلید اتوماتیک زیمنس استفاده می شود. این کلیدهای کمپکت به منظور حفاظت از تجهیزات صنعتی در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه به کارگرفته می شود.

 

کلید حرارتی زیمنس:

کلیدهای حرارتی زیمنس به منظور حفاظت در برابر اضافه بار و همچنین اتصال کوتاه در سرراه الکتروموتورهای صنعتی زیمنس مورد استفاده قرارمیگیرد.

 

کلید هوایی زیمنس:

کلید هوایی زیمنس به صورت سه و چهار پل ساخته می شود که نوع سه پل دارای سه فاز و نوع چهار پل دارای ترمینال نول نیزمی باشد.

 

میکرو سوئیچ زیمنس:

در سیستم های الکتریکی میکروسوییچ زیمنس یا لیمیت سوییچ زیمنس یک سوئیچ است که با حرکت یک قطعه ماشینی و یا با حضور یک جسم شروع به حرکت می کند. لیمیت سوئیچ ها برای کنترل کردن دستگاه ها به منزله بخشی از سیستم کنترلی، به عنوان یک قفل ایمنی، یا برای شمارش کردن اجسامی که از یک نقطه رد می شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کلید مینیاتوری زیمنس:

فیوز مینیاتوری یا کلید مینیاتوری تجهیزات الکتریکی خانگی و صنعتی را در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار محافظت می کند.

 

کلید دژنگتور زیمنس:

دژنگتور زیمنس کلیدی است که علاوه بر قطع و وصل خط برق، حفاظت شبکه برق صنعتی را نیز بر عهده دارد و در شرایط اتصال کوتاه شدن شبکه برق  بوسیله عملکرد رله ها قسمت معیوب را مجزا مینماید. دژنگتور طوری طراحی شده است که بطور اتوماتیک از طریق رله یا بطور دستی از اتاق فرمان و همچنین از محل، در شرایط تحت ولتاژ و زیر بار و در زمان اتصال کوتاه که جریان عبوری از مدار ممکن است تا 10 برابر جریان نامی در دژنگتور باشد، قادرند مدار را قطع نمایند بدون آنکه آسیبی به آن برسد.

 

بی متال و رله Overload زیمنس:

بی متال زیمنس وسیله محفاظت کننده ی موتور در برابر جریان اضافی است و در دو نوع مغناطیسی و حرارتی وجود دارد.

 

اورلود حرارتی زیمنس :

نوع حرارتی اورلود زیمنس، در انواع مختلفی ساخته می شود که متداول ترین نوع آن (بی‌متالی) است. این نوع از رله ی اضافه جریان همراه با کنتاکتور زیمنس در مدار، سری با موتور نصب می گردد.

 

از اهداف مهم گروه صنعتی زیمنس سیماتیک ارائه اجناس اصلی و با قیمت استثنایی و آموزش تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس برای کاربران زیمنس، بالا بردن سطح تکنولوژی صنایع کشور میباشد.

 

گروه صنعتی زیمنس سیماتیک
·        تلفن: 36610143-021  -  36610162-021
·        فکس: 66170859-021
·        ایمیل: sfp1360@gmail.com
·        وب سایت: www.siemenssimatic.com