آگهی مربوطه منقضی شده است.

مجموعه کامل آموزش زبان فرانسه به روش پیمزلر ( نصرت ) در مدت سه ماه


سری آموزشی پیمزلر (pimsleur) یک سری 90 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده و مکالمه زبان را به شما آموزش خواهد داد. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان مورد نظر را یاد خواهید گرفت. دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایل های صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایل های صوتی دارید


در این آموزش ها با تکرار های هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا به درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت. شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مسأله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. اگر تا اندازه ای به زبان مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری زبان کمک خواهد کرد. در ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده می شود.
ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان استفاده کرد.


سیستم آموزش زبان Pimsluerیا نصرت روشی برای فراگیری زبان است که توسط Paul pimsleur طراحی شده است. این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بنا شده: پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی.
روش پیمزلر (pimsleur) یا نصرت ، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، یا آنها را از روی حافظه خود تکرار می کند. هر سطح این سیستم آموزشی، شامل 30 درس است که هر کدام از آن دروس، 30 دقیقه می باشد. برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود. بطور کلی، هدف این سیستم، بهبود مکالمه و listening است.
1- پیش بینی:
در دوره های آموزش زبان، معمولا از دانش آموزان خواسته می شود که بعد از مدرس، تکرار کنند. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم، یک سیستم منفعل برای یادگیری است. وی، تکنیک چالش و جواب را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. این تکنیک، باعث آموزش فعال تر می شود، بعلت اینکه دانش آموزان قبل از جواب دادن باید فکر کنند، و فقط تکرار کردن بعد از معلم کافی نیست. Pimsleur گفت که قانون پیش بینی، شرایط مکالمه واقعی را تداعی می کند، که در آن صحبت کننده ها باید یک عبارت را به سرعت به یاد بیاورند.


2- یادآوری مستمر بافاصله
یادآوری مستمر بافاصله، روش بازبینی کلمات یادگرفته شده، در بازه های زمانی ای است که به ترتیب زیاد می شوند. این نوعی نگهداری بوسیله تکرار بافاصله می باشد. زمان بندی حافظه pimsleur به این ترتیب است: 5 ثانیه، 25 ثانیه، 2 دقیقه، 19 دقیقه، 1 ساعت، 5 ساعت، 1 روز، 5 روز، 25 روز، 4 ماه، 2 سال


3- کلمات کلیدی
تکیه روش پیمزلر (pimsleur) و نصرت ، یاد دادن کلمات کلیدی است تا دانش آموز، درک کلی ای از کلمات کلیدی به دست بیاورد. مطالعه در زمینه کلمات کلیدی نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره، فقط از تعداد مشخصی از کلمات استفاده می شود (در بیشتر زبان ها ، حدود 80% کلمات چاپ شده، در بازه 2000 کلمه تکراری قرار می گیرند)
در روش پیمزلر (pimsleur) و نصرت ، به هیچ عنوان بطور خاص، گرامر یاد داده نمی شود، بجای آن، دانش آموز گرامر را بوسیله جملات و عبارات مشابهی که بطور پیوسته تکرار می شوند، یاد می گیرد. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم آموزش، دقیقا شبیه روشی است که افراد، در زمان کودکی استفاده از گرامر را یاد می گیرند، بدون آنکه نیازی به مدرسه رفتن داشته باشند (بر اساس آهنگ عبارات و کلمات)


4- یادگیری طبیعی
این سیستم، یک سیستم صوتی است ، برای اینکه pimsleur متوجه شد که هدف اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان از یادگیری زبان این است که زبان را متوجه شده، و بتوانند صحبت کنند. این مهارت شنیداری، که آنها بوسیله گوشها و دهان یادمیگیرند، بسیار با روش بصری که با خواندن و نوشتن یاد میگیرند متفاوت است. Pimsleur بیان کرد که این دو مهارت مستقل - شنیداری و بصری- نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به همین منظور، اسم یادگیری طبیعی را برای سیستم خود انتخاب کرد، که آموزش گرامر، کلمات و تلفظ را همزمان و باهم انجام می دهد. بعلاوه، یادگیری بوسیله گوش دادن باعث می شود که دانش آموز، لهجه درست را یاد بگیرد، در حالی که اینکار از طریق خواندن بسیار مشکل است.


مزیت این شیوه آموزشی چیست؟
مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است.بسیاری از استادان زبان بر این باورند که یادگیری عملی یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنند و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنند این مجموعه این مسئله را برای شما فراهم می کند افزون بر این قواعد زبان را به صورت عمیق و درونی آموزش می دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا می گیرید.

در مجموع می توان گفت که روش پیمزلر (pimsleur) یا نصرت بهترین روش برای یادگرفتن زبان های خارجی است
این مجموعه ارزشمند در قالب یک دی وی دی ارائه شده است