آگهی مربوطه منقضی شده است.

استودیو عکاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی ناین (9)


استودیو عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی ناین (9) با در اختیار داشتن آتلیه عکاسی مجهز و مناسب قادر به ارائه خدمات مربوط به عکاسی صنعتی -عکاسی تبلیغاتی نیز میباشد. با توجه به تجهیزات نورپردازی و کروماکی و اتاق نور مناسب قادر به عکاسی از قطعات و محصولات شما بصورت حرفه ای میباشیم.

 
تعرفه و نمونه کارهای انجام شده را میتوانید از طریق وبسایت استودیو ناین www.studio9.co و www.studio9.ir ملاحظه نمایید.


عکاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی بسیار به هم نزدیک هستند و گاهی تمایز بین این دو امکان پذیر نیست. اما نکته غیر قابل انکار در این است که عکاسی صنعتی زیر مجموعه ای از عکاسی تبلیغاتی است. در عکاسی تبلیغاتی تا حدودی بزرگنمایی و اغراق وجود دارد و چیزی ماورای حقیقت را بیان می کند. اما در عکاسی صنعتی به معرفی محصول می پردازد و حقیقت را بیان می کند و تنها شاید این حقیقت با کمی غلظت بیان شود، ولی از مرز حقیقت نمیگذرد.

 
استودیو عكاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی ناین (9) عضوی از مجموعه كانون تبلیغاتی گروه طراحان جزیره است كه به صورت تخصصی در زمینه عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی فعالیت می نماید. عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از كارخانجات، عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از خط تولید، عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از محصولات، عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از رستوران ها و عکاسی از هتل ها، عکاسی از گالری ها، عکاسی از مراسم و همایش ها، عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از ساختمان و دكوراسیون، عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از پروژه های عمرانی و عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از مد و عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی از پوشاك، كاری است كه در استودیو عكاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی ناین (9) انجام می گیرد. عكاسی تبلیغاتی - عکاسی صنعتی با هدف تبلیغات محیطی، چاپ و طراحی انواع كاتالوگ، ساخت تیزر، نمایشگاه ها، بسته بندی محصولات و یا تهیه آلبوم عكس می باشد.

 
كانون تبلیغاتی گروه طراحان جزیره نیز به عنوان مجموعه مادر، در زمینه ساخت انواع فیلم های تبلیغاتی، فیلم های صنعتی و ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی و همچنین طراحی و چاپ انواع كاتالوگ و پوستر فعالیت می نماید. ایمیل استودیو ناین (9) به آدرس adv.studio9@gmail.com  دردسترس می باشد.

این مجموعه در کنار طیف وسیعی از مشتریان اعم از گروه صنعتی ایران خودرو، گروه صنعتی پرشیا خودرو BMW، گروه صنعتی زر ماکارون، کارخانجات بهنوش ایران، کارخانجات صنایع غذایی کیک و کلوچه نادی، کارخانه محصولات غذایی پیچک، کارخانه جهان ترمز کاشان، کارخانجات تولیدی تاکنوگاز، کارخانه تریتون اسپانیا، کارخانجات و هلدینگ هاردستون، کارخانه تترالاک، مجموعه فروشگاههای هایپر استار، کارخانه کامل رنگ شکیبا، گروه صنعتی عظیم مپنا، کارخانجات نورد لوله و پروفيل تهران شرق، کارخانه صانع روی زنجان، گروه فرمند، آچاچی، باراکا، صنایع بلور نوری تازه، صنایع خالص سازان روی زنجان، کارخانه تولیدی دارکار، صنایع چوبی منجی، صنایع چوبی نفیس، صنایع فلزی هشتمین نور (ثامن)، کارخانه تجهیزات پزشکی هلال ایران، کارخانه داروهای گیاهی سها جیسا، کارخانه داروسازی سها، گروههای ساختمانی بام تهران، پالادیوم، آلتونکورت، آرین، آماتیس، شهر ساز شایگان، مجموعه رستوران گردان برج میلاد تهران، رستورانهای زنجیره ای دیاکو و هتل اسکان الوند و رستوران الیزابت تهران ... (که بالغ بر بیش از 300 مرکز معتبر از کارخانجات، موسسات، هلدینگ های بزرگ تجاری و مجموعه های قدرتمند خصوصی و دولتی میباشد) به دنبال دستیابی به قله های فراتر بازار جهانی میباشد.


جهت اطلاعات بیشتر از وبسایت استودیو ناین www.studio9.co و www.studio9.ir دیدن فرمایید و یا از طریق ایمیل استودیو ناین adv.studio9@gmail.com ارتباط برقرار نمایید.


مشاوره و سفارش مستقیم:
تلفن سفارشات: 02122424153
ابوالقاسمی: 09122122962
ضرغامی: 09126456745
کنعانی: 09124631366
فکس سازمانی: 02189787356