آگهی مربوطه منقضی شده است.

استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای (رشت، بندرانزلی ،آستارا ، تالش ، آستانه اشرفیه ،  کیاشهر ، لوشان، فومن ، رودبار ، ماسوله ،واجارگاه ، دیلمان ، سیاهکل ، احمد سرگوراب ، رضوانشهر ، خشکبیجار ، چابکسر ، جیرنده ، کوچصفهان ، ماسال ، رودسر) از محل مجوز استخدامی شماره 166181مورخ 18/07/1394سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و  مصوبه شماره 33361  مورخ 29/07/1394شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تعداد 61 نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی بشرح زیر استخدام می نماید.



 آغاز زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 22/ 9/ 1394 تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 30/ 9/ 1394  می‌باشد.

** برای ثبت نام کلیک کنید **


شماره‌های تماس :

013-33282414

013-33282402


پیوست ها
..: دریافت متن کامل اطلاعیه استخدامی :..

الف – شرایط عمومی
۱- داشتن حداکثرسی و پنج سال سن تمام در اولین روز ثبت نام
۲- داشتن تابعیت ایران ۳- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی ۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
۸- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پیش بینی شده درجدول شرایط احراز رشته های شغلی
۹- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
تبصره -شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارابودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.

ب – شرایط اختصاصی
۱- داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی سایر دستگاه های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۲- داوطلبان میبایست دراولین روز ثبت نام دارای مدارک تحصیلی مندرج در اگهی استخدام ، پایان خدمت یا معافیت قانونی و شرایط سنی مندرج در اگهی استخدام باشند.
۳- پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی استانداری نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای ۷ سال مبنی بر عدم هرگونه جابجایی محل خدمت و تغییر رشته شغلی ، انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیزدستگاه های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
۴- موارد زیر بشرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف – داوطلبانی که در جبهه های نبردحق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۰۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۰۵/۲۹ ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور درجبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب دراثرمجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها ، جانبازان ( همسر، فرزندان ، پدر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
ج– داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمدهاند به میزان مدت اسارت و حضوردر جبهه.
د – داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات وشرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها ، شرکت های بیمه دولتی ،شهرداری ها ، موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها. لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراددر شرکت های طرف قرارداد شهرداریها مشمول این بند نمیباشند، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداریها که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شهرداری اشتغال داشته اند .
تبصره : طول خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن داوطلبان اضافه نخواهد شد.
۵- داوطلبان بومی : به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام داشته باشند. پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره ۱- مبنای استان ، شهرستان و شهر برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره ۲- درصورتیکه شهرداری متقاضی استخدام ، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد ، داوطلب بترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.
ج – ثبت نام و مدارک مورد نیاز
۱- داوطلبان می توانند تنها در یک عنوان شغلی و در شهرهای مختلف یک استان بترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام مینمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق سایت استانداری گیلان (www.gilan.ir) و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
۲- شروع ثبت نام از ساعت ۸صبح روز یکشنبه مورخ۱۳۹۴/۰۹/۲۲تا ساعت ۲۴ دوشنبه مورخ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ میباشد.
۳- داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۳ * ۴ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع۲۰۰ پیکسل وبا فرمتjpgو حداکثر۲۰۰ کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴- واریز وجه به مبلغ چهارصد و پنجاه هزار ریال (۴۵۰/۰۰۰ ریال) به نام سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان به صورت اینترنتی به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران ازپرداخت۵۰% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند) پرداخت و نهایتا پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت ، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۵- کارت ورود به جلسه آزمون استخدام روز یکشنبه مورخ۱۳۹۴/۱۰/۰۶از طریق وب سایت استانداری گیلان به داوطلبان ارائه میشود.
۶- زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ۱۳۹۴/۱۰/۱۱می باشد ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۷- داوطلبان می بایست اطلاعات مورد نیاز را درسایت و قسمت های مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتایج ، مدارک لازم بشرح ذیل را جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ارسال نمایند. (زمان ارسال متعاقبا اعلام میگردد)
تکمیل فرم درخواست شغل
تصویر آخرین مدرک تحصیلی *تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
تصویر کارت ملی(پشت و روی کارت )
تصویرکارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت
مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاریها.
مستندات استفاده از سهمیه معلولین


د – مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینهای و به تعداد ۱۲۰ سوال شامل ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در شغل مربوط و ۳۰ سوال برای سنجش هوش ، سرعت ، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی طراحی می گردد.(سقف امتیاز آزمون تخصصی ۱۰۰ می باشد و به ازای هر سه پاسخ غلط یک نمره منفی در نظر گرفته می شود.)

۸- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی ، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت . صدور حکم استخدامی برای پذیرفته شدگان نهایی منوط به اخذ شماره مستخدم از سامانه سینا می باشد و تا قبل از صدور حکم استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد.