آگهی مربوطه منقضی شده است.

بخارشوی صنعتی، بخارشور صنعتی، دستگاه بخارشوی، دستگاه بخارشوی صنعتی

 

شرکت بازرگانی پیشتاز یک شرکت تخصصی در زمینه ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافتی می باشد که با همکاری بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی طیف گسترده ای از محصولات نظافتی و بهداشت محیط کار و زندگی را ارائه می دهد.

 

شرکت بازرگانی پیشتاز با دیدگاهی بلند مدت در صنعت دستگاه های نظافتی سه هدف را در سرلوحه کار خویش قرار داده است. اول ارائه محصولات با کیفیت و با تکنولوژی روز جهانی، دوم ارائه قیمت مناسب که در همین راستا به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم قیمت های دستگاه های عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پیشتاز از قیمت های بین المللی پایین تر بوده و هموطنان عزیز ما دستگاه ها را ارزان تر از شهروندان اروپایی خریداری می کنند. سومین هدف شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کامل در کوتاه ترین زمان می باشد.

 

در راستای کیفیت بالا و تکنولوژی بروز جهانی شرکت بازرگانی پیشتاز با همکاری با شرکت های Karcher آلمان، Pulitecno ایتالیا (تولید کننده دستگاه های واترجت، کارواش صنعتی) می باشد و شرکت Capitani ایتالیا نیز که شرکت مادر در زمینه تولیدی دستگاه های بخارشو می باشد از دیگر همکاران شرکت پیشتاز است. در زمینه ارائه دستگاه های زمین شوی شرکت پیشتاز نماینده کمپانی CB Ametek هنگ کنگ که یک شرکت چند ملیتی می باشد و با همکاری شرکت Ametek آمریکا فعالیت می کند می باشد.

 

بخارشوی صنعتی دسیدریو ساخت کمپانی معروف دسیدریو ایتالیا است. بخارشوی صنعتی دسیدریو از 4 سیستم دمنده ی بخار، پاشنده ی ماده شوینده، مکنده قوی و دمنده ی بهره مند است. دستگاه بخارشوی صنعتی دسیدریو از آب به عنوان فیلتر استفاده کرده و نیازی به انواع فیلترهای کاغذی و پارچه ای ندارد. دستگاه بخارشوی صنعتی دسیدریو قادر است با پاشش 140 درجه سانتی گراد به همراه مکنده ای که دارد آلودگی ها را از روی سطوح گوناگون پاک کند. بخارشوی صنعتیدسیدریو برای نظافت سنگ، سرامیک، موزاییک، دیوار، شیشه ها، پنجره ها، درها، شستشوی مبلمان و صندلی، شستشوی تجهیزات آشپزخانه، توشویی ماشین و... استفاده می شود. بخارشوی صنعتی دسیدریو قابلیت استفاده از آب داغ در کنار بخار و ماده شوینده را به طور همزمان دارا می باشد. بخارشوی صنعتی دسیدریو دارای نازل های بسیبار متنوعی برای نظافت سطوح گوناگون بوده که برخی از آن ها عبارتند از: نازل شستشوی کف، نازل شیشه، نازل مبلمان و صندلی، نازل فرش و موکت، نازل نظافت اجاق گاز و... که هر کدام کاربرد مخصوصی دارند. دستگاه با گارانتی و خدمات پس از فروش عالی توسط شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه می شود.

 

کاربردهای دستگاه بخارشوی صنعتی DESIDERO یا دسیدریو :
1.    شستشوی کف سرامیک، موزاییک، سنگ و ...

2.    شستشوی دیوار

3.    شستشوی پنجره ها و درها

4.    شستشوی شیشه ها

5.    شستشوی فرش و موکت

6.    شستشوی صندلی و مبلمان

7.    دارای جاروبرقی آب و خاک

8.    شستشوی تجهیزات آشپزخانه

9.    نظافت سطوح آغشته به روغن و چربی

10.      دستگاه توشویی ماشین

11.      قابلیت استفاده از آب داغ در کنار بخار

12.      دارای دمنده باد

13.      دارای مکنده بسیار قوی

14.      دارای بوق هشدار

15.      خاموش کن اتوماتیک

16.      بویلر ضد انفجار کاملاً استیل

17.      دارای نشان دهنده میزان بخار

18.      المنت گرم گننده از سیستم خارج شده و بدنه و پوسته داخلی داغ شده و آب داخل بویلر بخارشوی صنعتی را گرم می کند.

 

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز

تلفن: 02166572450 الی 52
فکس: 02166574965
همراه: 09125092388
آدرس: خیابان فرصت شیرازی، بعد از تقاطع دکتر قریب پلاک 83 ، واحد 3B

لینک مستقیم:
http://pishtaz.info/بخارشوی-صنعتی