آگهی مربوطه منقضی شده است.

گروه فبکو با استفاده از تجربه سالیان متمادی در عرصه تجارت بین الملل توانسته است سیستمی را ایجاد کند که تمامی زوایای مهم تجارت بین الملل که برای مشتریان حائز اهمیت است را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد بدین ترتیب این سیستم می تواند مزایایی را برای مشتریان ایجاد نماید. که اهم این مزایا را می توان در هر یک از مراحل یک پروژه بازرگانی به شرح ذیل ذکر کرد.

🔵 شناسایی اولیه کالا و استعلام اطلاعات

✅ تعیین تعرفه گمرکی و بررسی مجوزهای مورد نیاز برای ورود کالا .
✅ تعیین اولویت کالا و بررسی تخصیص یا عدم تخصیص ارز مبادله ای .
✅ بررسی وضعیت سیستم بانکی ازجهت سرعت تخصیص ارز مربوطه با توجه به وضعیت بانک مرکزی.
✅ امکان پیشنهاد چندین تولید کننده با قیمت ها، کیفیت ها و شرایط متفاوت، دایره انتخاب وسیع تری را برای مشتریان فراهم می کند.
✅ حصول نتیجه نهایی در مذاکرات با توجه به حضور کارمندان محلی در کشور مبدا در کوتاه ترین زمان ممکن. این امر سبب می شود چانه زنی برای کاهش قیمت و بهبود شرایط فروش، به بهترین نحو انجام گیرد.

🔵 بازرسی و عقد قرارداد

✅ امکان بررسی مجوز های قانونی تولید کنندگان و حتی بازرسی حضوری محل کارخانه با کمترین هزینه توسط کارمندان مقیم در کشور مبدا و ارائه گزارش کامل در مورد اطلاعات خط تولید و کارخانه به مشتریان.
✅ عقد قرارداد با تولید کنندگان اصلی کالاها و جلوگیری از سودجویی شرکت های واسطه؛ این امر سبب می شود مشتریان بتوانند کیفیت و یا بسته بندی را مطابق میل خود تغییر دهند و یا پس از چند بار خرید از تولیدکنندگان اصلی اقدام به اخذ نمایندگی کالا در کشور خود نمایند.
✅ بازرسی حین تولید و قبل از حمل توسط کارکنان خبره مستقر در کشور مبدا از ارسال کالای بی کیفیت و نامطابق با سفارش مشتریان جلوگیری می کند.
✅ تنظیم و عقد قرارداد خرید تحت نظارت وکلای شرکت بر اساس قوانین داخلی کشور مبدا؛ بدین ترتیب در صورت بروز مشکلات حقوقی، مراتب از طریق مراجع قضایی کشور مبدا قابل پیگیری خواهد بود و نیازی به اقامه دعوی بین المللی که بسیار پر هزینه، زمان بر و پیچیده می باشد نخواهد بود.

🔵 بیمه و حمل و نقل

✅ همکاری با شرکت های بیمه و حمل و نقل بین المللی معتبر، سهولت دریافت اسناد و پیگیری وضعیت حمل محموله را فراهم می کند. ضمنا در صورت بروز مشکلات حقوقی شامل خرابی کالا، مشکلات بسته بندی، غرق شدن کشتی و یا هر مشکل دیگری امکان اقامه دعوی فراهم خواهد بود.

🔵 ترخیص

✅ همکاری با شرکت ترخیصکار معتبر سبب می شود کالا به صورت صحیح و بهینه اظهار شود که این امر موجب کاهش هزینه ها، ترخیص به موقع و سریع کالا و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات قانونی در زمان ترخیص یا طی زمان قانونی پس از آن می شود.
امکان پیگیری آنلاین وضعیت واردات کالا در وب سایت گروه بازرگانی و صنعتی فبکو (www.febcogroup.com) توسط مشتری که سهولت پیگیری لحظه به لحظه از روند پیشرفت کار را به همراه خواهد داشت.




📞 تماس با ما

 🏤 دفتر مرکزی 
خیابان شهید بهشتی، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، پلاک136، واحد5

 🕔 ساعات کاری
شنبه تا چهار شنبه ساعت 9 الی 17
 پنج شنبه ساعت 9 الی 13 

☎️ 021-88756780-2 
📠 021-88756953 
✉️ info@febcogroup.com 
💻 http://www.febcogroup.com
📱telegram.me/FEBCOgroup