امروزه یکی از اصلی ترین راه های ورود کاربران به سایت ها موتور های جستجوگر (گوگل، بینگ و...) هستند، کسب جایگاه در صفحات اول گوگل ارتباط مستقیمی با موفقیت سایت ها، ایجاد کسب درآمد و آورده مالی برای گردانندگان سایت ها و سرویس ها دارد.

از این رو تکنیک ها و موارد مختلفی برای کسب امتیاز در موتورهای جستجوگر و قرارگرفتن در صفحات نخست مطرح می شود. یکی از مهم ترین مواردی که امتیاز و اعتبار فراوانی برای سایت ها در Search Engineها ایجاد می کند، وجود بک لینک معتبر می باشد.

بک لینک چیست؟
«بک لینک، لینکی است از سایت دیگر به سایت شما داده می شود. در واقع فرایند دریافت یک لینک از دیگر سایت های اینترنتی را بک لینک سازی می گویند. حال این لینک ها می توانند متن یا تصویر باشند. یکی از عواملی که موتورهای جستجو‌ی گوگل، جهتِ محاسبه رتبه‌بندی وب‌سایت ها از آن بهره‌می‌برند، همین “بک لینک‌ها” هستند.

در واقع هرچه سایت های بیشتری به سایت شما پیوند داده شده باشند و در واقع شما را معرفی نمایند، این امر موجب افزایش رتبه شما در نتایج جستجوگرها خواهد بود.

روش های نامناسب ایجاد بک لینک در سایت کدام است؟

بک لینک‌ها باید طبیعی باشند به این معنی که نباید از راه‌های مصنوعی برای ایجاد آن ها اقدام کرد. با توجه به اهمیت این نوع لینک‌ها، بسیاری از صاحبان وب سایت‌ها برای به دست آوردن بک لینک‌ها از شیوه‌های اشتباه استفاده می‌کنند. برخی از این اقدامات نامناسب برای این کار عبارتند از:

  • خرید بک لینک‌ به تعداد زیاد
  • خرید شبکه‌های تبادل بک لینک
  • فروش بک لینک‌ها
  • و…


این روش های گفته شده توسط گوگل منع شده است.


«از خرید بک لینک و ثبت گروهی بک لینک به وسیله ربات ها پرهیز نمایید»


ایجاد بک لینک در فردا بازار
ما در این سایت برای کاربران امکان معرفی سایت و خدماتشان را فراهم کرده ایم. شما می توانید با ثبت آگهی و معرفی سایت خود و همچنین درج لینک وبسایت، بک لینک را به رایگان و سادگی ایجاد نمایید.

کافیست با عضویت و سپس ثبت آگهی رایگان رتبه خود را در موتورهای جستجوگر افزایش دهید.