آگهی مربوطه منقضی شده است.

مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون استخدامی شهرداری های کشور تا سه هفته دیگر در پایگاه اطلاع رسانی استانداری های مربوطه اعلام می شود.


«نتیجه آزمون استخدامی شهرداری‌ها تا سه هفته دیگر اعلام می‌شود»


خبرگزاری ایرنا : به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور محمد حسن آبادی افزود: داوطلبان می توانند نتیجه اولیه این آزمون را مشاهده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به تشکیل پرونده برای شرکت در مراحل بعدی اقدام کنند.


وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها در دوم بهمن ماه جاری به طور همزمان در ۲۴ استان کشور گفت: این آزمون با شرکت بیش از ۸۰ هزار داوطلب برای تصدی ۲ هزار و ۳۰۰پست کارشناسی در ۲۰ رشته شغلی توسط استانداری ها برگزار شد.
مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های خاطرنشان کرد: این سومین آزمون سراسری است که از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار شده است.


وی افزود: آزمون یاد شده بر اساس سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، عدم تمرکز و واگذاری امور اجرایی به واحدهای استانی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در فضائی سالم، رقابتی و مبتنی بر قوانین و مقررات برپا شد.


حسن آبادی بااشاره به ویژگی های این آزمون در مقایسه با آزمون های دیگر گفت:به کارگیری نیروی انسانی تنها در مشاغل کارشناسی و تخصصی، برگزاری آزمون به طور همزمان توسط استانداری ها در یک چارچوب و دستورالعمل واحد، طراحی سوالات کاربردی و تخصصی در رشته شغلی مورد تقاضا، توجه به مهارت ها و استعداد یادگیری از جمله ویژگی های این آزمون بود.


وی گفت : مجوزهای استخدامی این آزمون توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ شد و بر اساس درخواست و نیاز هر شهرداری به استان ذیربط اختصاص یافت.


:: لینک های مرتبط:
.: زمان آزمون استخدامی شهرداری های استان گیلان و شهر رشت

.: اطلاعیه شروع استخدام شهرداری های استان گیلان