برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به معروفیت و محبوبیت. این موارد می تواند برای یک کسب و کار بوده، یا برای شخص و یا هر چیز دیگری که در آن شهرت و اعتبار مدنظر است. در مراحل اولیه تلاش می شود همه مخاطبان، یک برند را بشناسند و در مراحل دیگر سعی می شود این برند محبوبیت بالایی در بین مخاطبان داشته باشد.

برندسازی مراحلی دارد که در ادامه چند مورد ازآن را توضیح می دهیم:
ساخت نام و نشان تجاری
مهیا نمودن زیرساخت ها
مهیا نمودن مزیت های خاص
تبلیغات و جذب مشتری
بررسی و تحلیل رفتار مشتریان
توجه به نظرات و بازخوردها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندسازی توسط شرکت مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.