نرم افزار تلفن گویا و
پاسخگوی خودكار «پیام گو» ، به عنوان یك سیستم پاسخگوی 24 ساعته به تماسهای
تلفنی، جهت اتوماسیون بخشهای مختلف شركتها، سازمانها، مراكز و ... مورد استفاده
قرار میگیرد. این سیستم میتواند با ارائه سرویسهای مختلف، بسیاری از نیازهای
مشتریان را از طریق تلفن مرتفع نماید و موجب صرفهجویی در هزینه، زمان و همچنین
رضایتمندی مشتریان گردد.
با توجه به اینکه
افراد تماس تلفنی را به سایر روشهای ارتباطی ترجیح می دهند ، سامانه تلفن گویای
قابل اطمینان و پایدار ، نقش کلیدی در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت
مشتریان دارد. تلفن گویای شرکت تیبا سامانه می تواند از طریق اتصال به نرم
افزارهای ارتباط با مشتری
(CRM) و با
ارائه انواع امکانات تلفنی ، شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید.
برخی از کاربردهای تلفن گویا :
· اطلاع رسانی گویا
· اطلاع رسانی مکتوب (فکس)
· اپراتور خودكار (منشی خودكار)
· صندوق صوتی
· شکایات و پیگیری شکایات (با ارائه کد رهگیری)
· پرسش و پاسخ
· پیشنهادات و انتقادات
· اعلام بدهی
· تماس گیر خودکار (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام)
· ارسال و دریافت فکس
(Fax Server)
· نظرسنجی و مسابقه
· اعلام اطلاعات حسابداری و مالی
· ارسال پیامک (پیام کوتاه)
SMS
· ارائه گزارشهای آماری از تماسها
· ارسال پست الکترونیکی
(e-mail)
· مشاوره تلفنی
· https://www.tibasamaneh.com/ivr