نرم افزار تلفن گویا و پاسخگوی خودكار «پیام گو» ، به عنوان یك سیستم پاسخگوی 24 ساعته به تماس‌های تلفنی، جهت اتوماسیون بخش‌های مختلف شركت‌ها، سازمان‌ها، مراكز و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم می‌تواند با ارائه سرویس‌های مختلف، بسیاری از نیازهای مشتریان را از طریق تلفن مرتفع نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه، زمان و همچنین رضایتمندی مشتریان گردد.

با توجه به اینکه افراد تماس تلفنی را به سایر روشهای ارتباطی ترجیح می دهند ، سامانه تلفن گویای قابل اطمینان و پایدار ، نقش کلیدی در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان دارد. تلفن گویای شرکت تیبا سامانه می تواند از طریق اتصال به نرم افزارهای ارتباط با مشتری (CRM) و با ارائه انواع امکانات تلفنی ، شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید.

برخی از کاربردهای تلفن گویا :
·  اطلاع رسانی گویا
·  اطلاع رسانی مکتوب (فکس)
·  اپراتور خودكار (منشی خودكار)
·  صندوق صوتی
·  شکایات و پیگیری شکایات (با ارائه کد رهگیری)
·  پرسش و پاسخ
·  پیشنهادات و انتقادات
·  اعلام بدهی
·  تماس گیر خودکار (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام)
·  ارسال و دریافت فکس (Fax Server)
·  نظرسنجی و مسابقه
·  اعلام اطلاعات حسابداری و مالی
·  ارسال پیامک (پیام کوتاه) SMS
· ارائه گزارشهای آماری از تماس‌ها
·  ارسال پست الکترونیکی (e-mail)
·  مشاوره تلفنی
·  https://www.tibasamaneh.com/ivr