آگهی مربوطه منقضی شده است.

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی:

ماگ در وقاع یک نوع لیوان است که برای نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.چاپ روی لیوان یکی از پرکاربردترین قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است که دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد .

چاپ لیوان حرارتی:

ماگ و لیوان های سرامیکی حرارتی به دلیل جذابیتی که دارند یکی از پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شوند هنگام ریختن نوشیدنی داغ درون آنها چاپ روی بدنه ظاهر می گردد و نمایی جذاب و زیبا ارائه می دهد .این نوع قابلیت چاپ لوگو و برند مربوطه بر روی آن  امکانپذیر است که می توان از آن به عنوان هدیه ای ویژه در مراسمات و سالگردهای مختلف استفاده نمود .
چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی کاملاً شبیه لیوان های سرامیکی سفید است و هیچگونه فرقی با آن ندارد فقط با این تفاوت که دسته و سطح داخلی آن با رنگ های متنوع تزیین شده است که زیبایی لیوان را دوچندان می‌کند و سطح بیرونی لیوان کاملا سفید و یکدست است.
چاپ بر روی لیوان دسته قلبی:

این لیوان کاملا مشابه لیوان سرامیکی سفید است و هیچگونه تفاوتی با لیوان سرامیک دسته و بدنه داخل رنگی ندارد و تنها وجه تمایز آن با این دو مدل لیوان ظاهر قلبی شکل دسته آن است که به خاطر شکل خاص و ویژه آن که مشابه قلب است و ظاهری بسیار زیبا و شکیل به لیوان می بخشد .
چاپ روی لیوان تبلیغاتی:

چاپ روی لیوان تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بودجه‌ای کم، می‌توانید کالایی را تهیه کنید که برای مخاطب بسیار کاربردی است. کارآیی هدیه و نداشتن تاریخ انقضا، یکی از مهم‌ترین نکات در تهیه هدیه تبلیغاتی است.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید انواع چاپ لیوان با تصاویر دلخواه یا عکس های شخصیتان را بر روی انواع لیوان های سفید ساده ،لیوان جادویی ،لیوان دسته و داخل رنگی و … با بهترین کیفیت چاپ و با بهترین قیمت چاپ عکس روی لیوان چاپ کنید.