سال 1392 فردا بازار به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در قالب یک پروژه دانشگاهی شروع به کار کرد. در ابتدا تمرکز بر عرضه بازی های کامپیوتری و محصولات رسانه ای بود. رفته رفته با افزایش حجم فروش و لزوم ثبت محصولات جدید و تولید محتوا، مدیریت سایت نیازمند صرف زمان بیشتری بود.

در این زمان به این نکته رسیدیم که ویژگی ای در سایت اضافه کنیم تا کاربران هم در خلق و تولید محتوا مشارکت داشته باشد، بعد از بررسی چندین ایده، به ایجاد سایت نیازمندیهای آنلاین و معرفی کسب و کارها رسیدیم.

از انتهای سال 1393 دامین اصلی سایت به این منظور اختصاص یافت و فروشگاه فردا بازار به آدرس shop.fardabazar.ir منتقل شد (همچنین در این سال فروش محصولات متوقف شد و تمرکز برروی گسترش قابلیت های سایت نیازمندی ها قرار گرفت).

متاسفانه بعد از چند سال فعالیت به علت ورود به بازارهای کاری موازی و مشکلات قانونی سایت از دسترس خارج شد. خوشبختانه با ایجاد فرصتی مجدد از اواسط سال 1400 با راه اندازی دوباره سایت با وجود آرشیو قبلی آگهی ها و افزودن امکانات جدید در خدمت کاربران عزیز فردا بازار هستیم.

تمرکز از ابتدا برروی ارائه رایگان تمامی سرویس های اصلی سایت بوده و خواهد بود، در سایت های مشابه شاید خیلی از امکانات اصلی نیازمند صرف هزینه باشد، به طور مثال ثبت لینک سایت یا محصول که بسیار ارزشمند و با اهمیت برای کاربران خواهد بود و کاربران با ایجاد آگهی و معرفی سایت خود می توانند بک لینک معتبر ایجاد کنند، همچنین محصولات یا کسب و کار خود را معرفی نمایند. در فردا بازار این امکان به صورت رایگان برای تعداد آگهی نامحدود با محتوای منحصر به فرد وجود دارد.

در آینده به دنبال افزایش ویژگی ها، امکانات و همچنین ایجاد سادگی استفاده از سایت خواهیم بود، تا تمامی کاربران در هر سطح و به کمک هر پلتفرمی از امکانات سایت بهره مند شوند.