نرم افزار
گزارشات سانترال (پاناپیام)
این نرم افزار از طریق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونیک ، امکان
مشاهده و تحلیل تماس های سانترال ، محاسبه هزینه و مانیتورینگ تماس ها را فراهم
میکند .
جهت اطلاع از مدت تماس های داخلی ، هزینه تماس های واحدهای مختلف
شرکت یا سازمان و دریافت اطلاعات آماری از تماس ها ، نرم افزار پاناپیام به شما
کمک خواهد نمود . همچنین به کمک این نرم افزار شما می توانید شماره تماس گیرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودی ، قبل از برداشتن گوشی تلفن روی صفحه
مانیتور مشاهده نمائید ، عملیات شماره گیری تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهید
و حتی تماس های از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ایمیل دریافت نمایید.
گزارش تماس ها و هزینه ها
· گزارش تماس های ورودی و خروجی با ذکر شماره داخلی ، مدت تماس و
شماره تماس
· گزارش نموداری از تماس ها شامل گزارش ترافیک ساعات تماس ، مدت تماس
ها و ...
· گزارش هزینه تماس های خروجی با امکان ویرایش تعرفه مکالمات
· گزارش آماری از وضعیت پاسخگویی هر داخلی و تعداد تماس های پاسخ
داده شده ، عدم پاسخ و مشغولی
نمایش شماره تماس گیرنده CallerID
· نمایش شماره تماس گیرنده (CallerID) بر روی کامپیوتر به صورت Popup برای داخلی مربوطه
· امکان کنترل خط تلفن از طریق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگویی
به تماس
· نمایش نام و مشخصات فرد تماس گیرنده از دفترچه تلفن
· دارای دفترچه تلفن کامل به امکان تعریف فیلدهای دلخواه
مانیتورینگ کلیه خطوط
· نمایش گرافیکی خطوط شهری و داخلی ها
· نمایش وضعیت خطوط ، شماره تماس گیرنده و مدت تماس به صورت آنلاین
· نمایش خطوط مشغول با رنگ متمایز روی صفحه
· نمایش تماس های فعال
· هشدار در صورت بروز شرایط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ،
طولانی شدن مدت مکالمه از مقدار تعریف شده ، تماس با خارج از کشور و ...
شماره گیری از طریق نرم افزار
· امکان شماره گیری از شماره گیر داخل نرم افزار
· تغییر حالت گوشی به sp-phone و شماره گیری خودکار به محض فشردن
کلید داخل نرم افزار
· شماره گیری خودکار از داخل دفترچه تلفن
· امکان copy و paste شماره از داخل سایر نرم افزار ها
· ارائه SDK جهت ایجاد امکان شماره گیری از داخل سایر نرم افزارهای مشتریان
ارسال پیامک و ایمیل از تماس ها
· ارسال پیامک بعد از پایان تماس
· ارسال ایمیل از آمار تماس های روزانه شامل تعداد کل تماس ها ،
تعداد تماس های پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...
· ارسال پیامک از تماس های بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پیامک)
ارتباط با نرم افزارهای CRM
· امکان ارتباط با نرم افزارهای CRM جهت نمایش مشخصات تماس گیرنده در داخل نرم افزار CRM
· ثبت اطلاعات تماس ها در سایر نرم افزارهای CRM
· ارائه ی SDK جهت دریافت کلیۀ اطلاعات مرکز تلفن
توسط سایر نرم افزارها
سایر امکانات نرم افزار
نمایش
سوابق تماسهای ورودی و خروجی برای هر داخلی
ویرایش
تعرفه مکالمات و بروزرسانی از طریق اینترنت
ثبت
کلیه عملیات سیستم (Log)
قابلیت
اتصال به مرکز تلفن از طریق پورت سریال و شبکه
تعریف
سطوح دسترسی کاربران بصورت پویا
ارائه
نرم افزار در دو نسخۀ عادی و پیشرفته
https://www.tibasamaneh.com/ivr