نرم افزار گزارشات سانترال (پاناپیام)
این نرم افزار از طریق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونیک ، امکان مشاهده و تحلیل تماس های سانترال ، محاسبه هزینه و مانیتورینگ تماس ها را فراهم میکند .

جهت اطلاع از مدت تماس های داخلی ، هزینه تماس های واحدهای مختلف شرکت یا سازمان و دریافت اطلاعات آماری از تماس ها ، نرم افزار پاناپیام به شما کمک خواهد نمود . همچنین به کمک این نرم افزار شما می توانید شماره تماس گیرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودی ، قبل از برداشتن گوشی تلفن روی صفحه مانیتور مشاهده نمائید ، عملیات شماره گیری تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهید و حتی تماس های از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ایمیل دریافت نمایید. 
 
گزارش تماس ها و هزینه ها
· گزارش تماس های ورودی و خروجی با ذکر شماره داخلی ، مدت تماس و شماره تماس
· گزارش نموداری از تماس ها شامل گزارش ترافیک ساعات تماس ، مدت تماس ها و ...
· گزارش هزینه تماس های خروجی با امکان ویرایش تعرفه مکالمات
· گزارش آماری از وضعیت پاسخگویی هر داخلی و تعداد تماس های پاسخ داده شده ، عدم پاسخ و مشغولی

نمایش شماره تماس گیرنده  CallerID 
·  نمایش شماره تماس گیرنده (CallerID) بر روی کامپیوتر به صورت Popup برای داخلی مربوطه
· امکان کنترل خط تلفن از طریق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگویی به تماس
·  نمایش نام و مشخصات فرد تماس گیرنده از دفترچه تلفن
·  دارای دفترچه تلفن کامل به امکان تعریف فیلدهای دلخواه

مانیتورینگ کلیه خطوط
· نمایش گرافیکی خطوط شهری و داخلی ها
· نمایش وضعیت خطوط ، شماره تماس گیرنده و مدت تماس به صورت آنلاین
· نمایش خطوط مشغول با رنگ متمایز روی صفحه
· نمایش تماس های فعال
· هشدار در صورت بروز شرایط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ، طولانی شدن مدت مکالمه از مقدار تعریف شده ، تماس با خارج از کشور و ...

شماره گیری از طریق نرم افزار
· امکان شماره گیری از شماره گیر داخل نرم افزار
· تغییر حالت گوشی به sp-phone و شماره گیری خودکار به محض فشردن کلید داخل نرم افزار
· شماره گیری خودکار از داخل دفترچه تلفن
· امکان copy و paste شماره از داخل سایر نرم افزار ها
· ارائه  SDK جهت ایجاد امکان شماره گیری از داخل سایر نرم افزارهای مشتریان
 
ارسال پیامک و ایمیل از تماس ها
· ارسال پیامک بعد از پایان تماس
· ارسال ایمیل از آمار تماس های روزانه شامل تعداد کل تماس ها ، تعداد تماس های پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...
· ارسال پیامک از تماس های بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پیامک)

ارتباط با نرم افزارهای CRM
· امکان ارتباط با نرم افزارهای CRM جهت نمایش مشخصات تماس گیرنده در داخل نرم افزار CRM
·  ثبت اطلاعات تماس ها در سایر نرم افزارهای CRM
· ارائه ی SDK جهت دریافت کلیۀ اطلاعات مرکز تلفن توسط سایر نرم افزارها
 
سایر امکانات نرم افزار
نمایش سوابق تماسهای ورودی و خروجی برای هر داخلی ویرایش تعرفه مکالمات و بروزرسانی از طریق اینترنت ثبت کلیه عملیات سیستم (Log) قابلیت اتصال به مرکز تلفن از طریق پورت سریال و شبکه تعریف سطوح دسترسی کاربران بصورت پویا ارائه نرم افزار در دو نسخۀ عادی و پیشرفته https://www.tibasamaneh.com/ivr