نرم افزار نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی
یکی از موارد مهم در مراکز درمانی ، حجم بالای مراجعه کنندگان و ارائه نوبت به آنها می باشد . در برخی از موارد افراد از راه دور به مرکز درمانی مراجعه می­نمایند و با عدم وجود نوبت مواجه می­گردند که این امر موجب نارضایتی بسیار در میان مراجعه کنندگان و در فشار قرار گرفتن کارکنان خواهد شد .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد جامعه علاقه بیشتری به انجام امور از طریق اینترنت و تلفن دارند . نوبت دهی بیمارستان نیز از این قانون مستثنی نبوده و از جمله مزایای روش های نوین در امر نوبت دهی ، مشخص شدن نوبت ها از چند روز قبل و همچنین مشخص بودن تکمیل ظرفیت نوبت های مرکز درمانی می باشد .

شرکت تیباسامانه طبق تجربه ای که در زمینه نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی داشته است ، نرم افزاری را تحت عنوان Tiba HIS  طراحی و تولید نموده است. این نرم افزار صرفاً جهت نوبت دهی های تلفنی و دستی بوده و گزارش های آماری و مفیدی را جهت بررسی وضعیت نوبت دهی ها طبق تخصص ها و پزشکان مرکز درمانی ارائه می دهد . از جمله توانایی های این نرم افزار اتصال به بانک اطلاعاتی نرم افزار تیراژه بوده و گزارش های آماری از بانک اطلاعاتی آن ارائه می دهد .

v        امکانات نرم افزار
v     امکان اتصال به انواع سامانه های بیمارستانی HIS ( تیراژه ، ساتا و ... )
v     امکان خواندن نام تخصص و پزشکان مربوطه و انتخاب توسط تماس گیرنده
v     امکان ثبت شماره تماس گیرنده و دریافت کد ملی و یا شماره تلفن همراه
v     امکان ارائه نوبت برای بازه زمانی تعریف شده
v     امکان پیدا کردن اولین نوبت خالی در هر تخصص با توجه به کمترین نوبت اختصاص یافته به پزشکان مربوطه
v     امکان لغو نوبت
v     اعلام اطلاعیه های مهم ابتدای تماس ( اطلاع رسانی )
v     اعلام روز و ساعات حضور پزشکان
v     اعلام روز بعدی حضور پزشکان در بیمارستان در صورت پر بودن ظرفیت
v     امکان یادآوری روز و ساعت نوبت برای تماس گیرنده
v     اعمال محدودیت جهت جلوگیری از اخذ چندین نوبت و فروش نوبت
v     ارائه گزارشات آماری و نموداری از تماسها
v     ارائه گزارش از نوبت های رزرو شده با توجه به تخصص و یا پزشک خاص
v     ارسال پیامک بعد از دریافت نوبت
v     ارسال پیامک به بیماران در صورت لغو نوبت توسط بیمارستان
v     امکان اتصال تماس به داخلی های بیمارستان ( اپراتور خودکار )
v     امکان Link با انواع مراکز تماس و سانترال شامل پاناسونیک، زیمنس، اریکسون، کارین، پارس­ تلفن­کار، پیام گو و ...
v     استفاده از Intel Dialogic اولین کارت سخت افزاری مطرح در سامانه های تلفن گویا با پایداری بالا و کارکردی مطمئن
v     دارای امنیت بالا ( از لحاظ هک ، برخلاف سیستمهای کد باز )
v     قابلیت راه اندازی روی سیستم عامل های ویندوز و عدم نیاز به سرور با مشخصات فنی بالا
v     امکان فراخوانی Web service و یا فراخوانی URL جهت اتصال به سایر سیستمهای اطلاعاتی
v     امکان دریافت و ارسال فکس ( فکس سرور )
v     امکان ارسال Email از نوبت ها و تماسها
v     تعریف کاربران و سطوح دسترسی پویا برای هر گروه کاربری
v     ضبط پیشنهادات ، انتقادات و شکایات با امکان ارائه کد پیگیری
v     تماس گیر خودکار ( شماره گیری و پخش پیغام )
v     نرم افزار تحت وب ( Web Based ) جهت مشاهده گزارشات و دسترسی به پیامها ، پیامک ها و ایمیل ها
v     دارای CRM جهت تعریف مخاطبین و اطلاعات تماس و عملیات انجام شده برای هر کدام
https://www.tibasamaneh.com/ivr