نرم افزار
نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی
یکی از موارد مهم در مراکز درمانی ، حجم بالای مراجعه کنندگان و ارائه نوبت به آنها می باشد . در
برخی از موارد افراد از راه دور به مرکز درمانی مراجعه مینمایند و با عدم وجود
نوبت مواجه میگردند که این امر موجب نارضایتی بسیار در میان مراجعه کنندگان و در
فشار قرار گرفتن کارکنان خواهد شد .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از
افراد جامعه علاقه بیشتری به انجام امور از طریق اینترنت و تلفن دارند . نوبت دهی
بیمارستان نیز از این قانون مستثنی نبوده و از جمله مزایای روش های نوین در امر
نوبت دهی ، مشخص شدن نوبت ها از چند روز قبل و همچنین مشخص بودن تکمیل ظرفیت نوبت
های مرکز درمانی می باشد .
شرکت تیباسامانه طبق تجربه ای که در زمینه نوبت دهی تلفنی مراکز
درمانی داشته است ، نرم افزاری را تحت عنوان Tiba
HIS طراحی و تولید نموده است. این نرم افزار صرفاً جهت نوبت دهی های تلفنی
و دستی بوده و گزارش های آماری و مفیدی را جهت بررسی وضعیت نوبت دهی ها طبق تخصص
ها و پزشکان مرکز درمانی ارائه می دهد . از جمله توانایی های این نرم افزار اتصال
به بانک اطلاعاتی نرم افزار تیراژه بوده و گزارش های آماری از بانک اطلاعاتی آن
ارائه می دهد .
v
امکانات نرم افزار
v
امکان اتصال به انواع سامانه های بیمارستانی HIS ( تیراژه ، ساتا و ... )
v
امکان خواندن نام تخصص و پزشکان مربوطه و انتخاب
توسط تماس گیرنده
v
امکان ثبت شماره تماس گیرنده و دریافت کد ملی و یا شماره تلفن همراه
v
امکان ارائه نوبت برای بازه زمانی تعریف شده
v
امکان پیدا کردن اولین نوبت خالی در هر تخصص با
توجه به کمترین نوبت اختصاص یافته به پزشکان مربوطه
v
امکان لغو نوبت
v
اعلام اطلاعیه های مهم ابتدای تماس ( اطلاع رسانی
)
v
اعلام روز و ساعات حضور پزشکان
v
اعلام روز بعدی حضور پزشکان در بیمارستان در صورت
پر بودن ظرفیت
v
امکان یادآوری روز و ساعت نوبت برای تماس گیرنده
v
اعمال محدودیت جهت جلوگیری از اخذ چندین نوبت و
فروش نوبت
v
ارائه گزارشات آماری و نموداری از تماسها
v
ارائه گزارش از نوبت های رزرو شده با توجه به
تخصص و یا پزشک خاص
v
ارسال پیامک بعد از دریافت نوبت
v
ارسال پیامک به بیماران در صورت لغو نوبت توسط
بیمارستان
v
امکان اتصال تماس به داخلی های بیمارستان (
اپراتور خودکار )
v
امکان Link
با انواع مراکز تماس و سانترال شامل پاناسونیک، زیمنس، اریکسون، کارین، پارس تلفنکار،
پیام گو و ...
v
استفاده از Intel Dialogic اولین کارت سخت افزاری مطرح در سامانه های تلفن گویا با پایداری
بالا و کارکردی مطمئن
v
دارای امنیت بالا ( از لحاظ هک ، برخلاف سیستمهای
کد باز )
v
قابلیت راه اندازی روی سیستم عامل های ویندوز و
عدم نیاز به سرور با مشخصات فنی بالا
v
امکان فراخوانی Web service و یا فراخوانی URL جهت
اتصال به سایر سیستمهای اطلاعاتی
v
امکان دریافت و ارسال فکس ( فکس سرور )
v
امکان ارسال Email از نوبت ها و تماسها
v
تعریف کاربران و سطوح دسترسی پویا برای هر گروه
کاربری
v
ضبط پیشنهادات ، انتقادات و شکایات با امکان
ارائه کد پیگیری
v
تماس گیر خودکار ( شماره گیری و پخش پیغام )
v
نرم افزار تحت وب ( Web Based ) جهت مشاهده گزارشات و دسترسی به پیامها ، پیامک ها و ایمیل ها
v
دارای CRM جهت
تعریف مخاطبین و اطلاعات تماس و عملیات انجام شده برای هر کدام
https://www.tibasamaneh.com/ivr